top of page
  • Baruš

Vichy makeupy Dermablend

Zdravím vás opět na blogu. V dnešním článku si odpočineme na chvíli od doplňků stravy a podíváme se spolu na recenzi dvou make-upů od Vichy, vhodných pro problematickou a mastnou pleť. Tak se na to vrhneme.

Vichy Fluidní korekční makeup

Tohoto prvního zástupce z řady dermablend používám již rok a půl a na mou problematickou aknózní pleť je naprosto perfektní. Byl mi doporučen mou kamarádkou, která měla jednu dobu sama problémy s hormonálním akné a tento makeup si nemohla vynachválit, používá ho i teď, kdy už se její pleť zlepšila. Dokonce i na své klientky, které líčí do tanečních na maturitní plesy, či svatby, tak používá velmi často právě tento makeup, protože je hypoalergenní a nekomedogenní.

Začneme tedy texturou. Tento makeup je krásně jemný, krémový a velmi dobře se nanáší a roztírá, jde velmi dobře vrstvit. Krytí je dle mého názoru střední, až vysoké. Opravdu dobře sjednocuje pleť a zakryje začervenalá místa po akné, drobné jizvičky i větší nedokonalosti, jako jsou pupínky. Výdrž make-upu má být 16 h. Pokud máte spíše sušší a normální pleť, tak bych řekla, že je to možné. Pokud máte ale pleť mastnější, tak si myslím, že bude výdrž trochu menší a bude zapotřebí pleť párkrát během dne odmastit a přepudrovat. Má pleť je momentálně normální a místy sušší a makeup mi vydrží 8-12 h s tím, že alespoň jednou ho přepudruji. Make-up má matný finish, což jsem dříve měla velmi ráda a pokud máte pleť mastnou, tak toto určitě oceníte, nicméně momentálně mám raději takový rozjasněný finish, takže pleť před nanesením make-upu pořádně hydratuji krémem a do make-upu pak kápnu 1-2 kapky arganového či hroznového oleje. Tento rozjasněný výsledek se mi opravdu líbí. Makeup roztírám buď prsty, nebo štětcem záleží, jakého krytí chci dosáhnout, protože mi přijde, že když ho nanáším prsty, tak je krytí o něco lepší a výraznější. Pokud chci pouze sjednotit pleť, zakrýt trochu nedokonalosti, ale nechci úplně masku, tak používám štětec. Na zimu jsem používala odstín 15 opal a na léto odstín 35 sand, nicméně během roku je míchám, podle toho, co potřebuji. Dají se míchat velmi dobře.

Tento make-up seženete běžně v některých lékárnách, jako je benu, Amavita, Dr.Max, v parfumériich a na Ezopech s kosmetikou. Cena za 30 ml se pohybuje kolem 416,--630,- Kč. Vyrábí se v 5 odstínech od 05 porcelan, až 45 gold.

A zde ještě jedna fotka s tímto makeupem a mou maličkostí. Odstín 15 opal.

Vichy 3D korekční vyhlazující make-up


Ze stejné řady pro problematickou a mastnou pleť s nedokonalostmi používám i tento make-up. Tohoto pomocníka jsem si pořizovala v období, kdy má pleť vypadala, jako měsíční krajina. Kráter sem kráter tam. Má velmi vysokou krycí a vyrovnávací schopnost. Strukturou mi připomíná, jakoby pastu, která je ale nakypřená nebo nadýchaná, nevím, jak to úplně popsat. Konzistenčně mi připomíná jeden velmi krycí make-up od značky Gabriella Salvete, který jsem v minulosti používala a mám takový pocit, že to byl make-up 2v1 s pudrem a měl velmi matný finish, byl přímo určen na mastnou pleť a byla to dobrá maska :D. Krytí je tedy velmi vysoké a pokud máte větší nedokonalosti, hlubší tmavší jizvy po akné či pigmentová znaménka, tak by Vám také mohl vyhovovat. Dá se také dobře vrstvit, ale opatrně, pokud se to přežene, dělá trochu efekt masky. Pokud ho ale hezky a precizně rozetřete, dělá vážně pěknou sjednocenou pleť. Já osobně ho ráda nosím, když potřebuji, vypadat trochu lépe, třeba na plesy a jiné akce, kde se třeba fotím. Tento druhý make-up dělá ještě matnější efekt, než jeho předchozí bráška, takže na suchá místa nic moc, pouze s pořádným hydratovaným základem. Vzhledem k matnému finishi ani nepoužívám pudr. Do tohoto make-upu olej nepřidávám, protože ho opravdu používám, když chci mít pleť matnou s dlouhou výdrží. Opět nanáším prsty či štětcem, podle toho, jaké krytí potřebuji.

I tento make-up seženete opět ve vybraných lékárnách, parfumeriích a Eshopech. Cena se pohybuje kolem 446,--517,- Kč a naleznete ho ve 4 odstínech 15 opal až 45 gold.

A jsem opět u konce dnešního článku. Dejte mi vědět, jaký makeup používáte, ať už máte pleť problematickou či normální.


Mějte se krásně

Baruš :*

32 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page