top of page
  • Baruš

Bourjois Healthy Mix Foundation


Krásný 1. máj, opět Vás po měsíci vítám u nového článku. Doufám, že se máte skvěle, když už je venku konečně teplíčko a že si užíváte jarní atmosféru.

Dnešní článek respektive recenzi, se chystám napsat už nějaký ten pátek. Bohužel buď nebyl čas, nebo jsem byla unavená z práce, znáte to. Nicméně u recenze to až tolik nevadí, protože jsem alespoň danému produktu, na který píšu právě recenzi věnovala alespoň více času na pořádné ozkoušení. Za ty dva měsíce, teď již téměř skoro tři, co ho vlastním jsem ho stihla již nenávidět, milovat, nesnášet a nakonec milovat. Museli jsme si k sobě holt najít cestu postupně.

A na co vlastně bude dnešní recenze? Správně, nová verze Bourjois Healthy mix. Vlastně nová už vlastně ani tak ne, když máme květen, ale to nevadí. Že?

Začnu nejdříve tím, proč jsem se vlastně rozhodla si koupit zrovna tento makeup. Přemýšlela jsem o něm již dříve, když byla ještě stará verze, jelikož jsem na něj četla opět vícero pozitivních recenzí a viděla i pár videí, kde byl dost vychvalovaný. Zhruba před těmi 3 měsíci jsem jela samé suché matné make-upy, protože jsem si naivně myslela, jak jsou na mou aknózní pleť fantastické. Držely jako přibité a kryly, jako paštika. Fajn, ale pěkně taky ucpávaly póry. No jo no, chybama se člověk učí. Od nového roku se o svou pleť starám mnohem lépe. Vyházela jsem starou kosmetiku a make-upy a z vysoušení jsem přešla na hydrataci. No a díky reklamám a recenzím na novou verzi Healthy mixu, jsem se rozhodla, že mu dám šanci.

První dojmy:

Úplně poprvé jsem ho zkušela nanášet prsty, jako předchozí tuháče. Hrůza děs běs, prsty ne! Tato metoda se neosvědčila. Klouzal po pleti a nic nechtěl zakrýt. Houbička, nasaje toho tunu na pleti zůstane prd a velmi slabé krytí. Hustý kabuki štětec, Bingo! Krytí je sice i tak lehké, ale s tím jsem počítala. Paštiky už nevedu. Z předchozích řádků je tedy zřejmé, že make-up je lehce až středně krycí. Má nařídlou konzistenci, přirovnala bych to asi tak k vysoko procentní smetaně ke šlehání. Parfemace je velmi příjemná, taková svěží ovocná.

Na pleť aplikuji cca 2 pumpičky štětcem a zbylé nedokonalosti, které v poslední době nejsou moc ok ještě dozakryji korektorem Catrice Liquid Camouflage Cream a vše hodně zapudruji. Make-up sám o sobě není téměř vůbec matný,takže ho musím zapudrovat opravdu více, abych se za pár hodin neleskla, jako disco koule. Tohle přirovnání mě nikdy neomrzí. :D Pudry momentálně používám dva. První je Bourjois silk edition a druhý je sypký minerální pudr od Alverde.

Sečteno podtrženo můj make-up vypadá teď mnohem přirozeněji. Pleť sice nemám s makeupem dokonalou, jako porcelánová panenka, ale to mi momentálně vyhovuje. Za svou pleť už se tolik nestydím a věřte mi, že to není tím, že by se mi zlepšila, ba naopak je to horší, ale tím, že to člověk skrývá, tak tomu nepřidá, protože na co zaměřuje svou pozornost, to roste. I když mám teď pleť asi jako Himaláje, tak jsem schopná vyjít i bez makeupu. Tolikrát jsem si říkala, že bych přidala i sem na blog pár fotek, ale zatím jsem na to nenašla dostatečnou kuráž. Snad někdy příště.

To jsem ale trochu odbočila, zpět k recenzi. Zpočátku jsem byla z tohoto make-upu lehce zklamaná a zoufalá, ale postupem času jsem si ho velice oblíbila, takže Vám ho mohu vřele doporučit. Myslím si, že tento makeup se dá používat jak na sušší až normální pleť, tak na mastnou problematickou pleť.

Na závěr ještě složení. Makeup obsahuje výtažky z ovoce a kombinaci vitamínů C,B5 a E. Pleť by měla být díky všem těmto složkám hydratovaná, zdravější a projasněná. Z mého testování je pleť příjemně hydratovaná, projasněná a vypadá velmi přirozeně.

Jsem velmi šťastná, že jsem konečně tuto recenzi napsala, protože jsem ji měla rozepsanou14 dní a stále jsem se nemohla sebrat jí dopsat a nafotit nějaká fotky. Občas mám dny, kdy mi jde napsat článek jedna báseň a někdy je to porod, že nemohu dát dohromady ani smysluplnou větu. Doufám, že za pár měsíců budu mít více energie a času na psaní i na blog, protože momentálně jsem z práce mnohdy tak unavená a bez nálady, že se zmůžu leda tak na postel.

Mějte se krásně a nezapomeňte na pořádného hubana pod rozkvetlou třešní

Baruš :*

133 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page