top of page
  • Baruš

V hlavní roli Havlíkova přírodní apoteka


Krásný čtvrtek, také máte rády ty volné dny, kdy se můžete pořádně vyspat? Kdy si můžete udělat pořádnou snídani a pak se jen tak poflakovat? Tak přesně dnes mám takový den. Paráda!

Je fajn si občas udělat čas na pořádnou péči o pleť. Pěkně si pleť vyčistit, udělat si nějakou masku, nanést sérum atd... Tohle zvládám většinou jen o víkendu, nebo když mám nějaký volný den, jako třeba dnes. Před prací si ráno raději přispím, takže na péči o pleť mi moc času nezbývá. Nicméně na Valentýna jsem si udělala radost a objednala si masku, na kterou mi stačí jen 3 minuty. Uhádnete jakou ? No přeci 3 minutovou ranní masku od Havlíkovy přírodní apoteky. Opět je to produkt, na který jsem četla opravdu mnoho kladných recenzí a který jsem chtěla také vyzkoušet.

Pečující a čistící 3 minutová ranní maska

Poprvé jsem se k této masce dostala díky vzorečku, který jsem dostala k nákupu na eshopu lilibela.cz

a hned jsem ho musela vyzkoušet. Bylo ho sice jen malinko, ale i tak mi vydržel celkem dlouho. Na základě tohoto vzorečku jsem se rozhodla, že tuhle masku musím mít v plném balení, protože je skvělá zejména na péči o problematickou pleť.

Maska se nanáší na pleť ihned po probuzení na nevyčištěnou a neomytou pleť. Po ránu jsem vždy zvyklá si pleť omývat čistícím gelem, takže to pro mě bylo ze začátku trochu zvláštní a párkrát jsem se přistihla, že jsem si šla automaticky umýt pleť gelem. Prostě automat.

Hned po prvním vyzkoušení mě mile překvapila konzistence. Když jsem masku nabírala, byla krémové konzistence, ale po rozetření lehce zvodnatěla. Maska se na pleti po chvíli ihned vsákne, což je za mě super. Již při roztírání je cítit, jak se pokožka zvláčňuje a zjemňuje. Naprosto nádherně voní, nejvíce z ní cítím rozmarýn. Po umytí je pleť na dotek krásně jemná, hydratovaná a projasněná. Masku umývám pouze vlažnou vodou a následně na pleť nanáším sérum a poté krém,jak jsem zvyklá. V poslední době nejraději používám pleťový krém Krásná slečna také od Havlíkovy přírodní apoteky. Více jsem se o tomto krému zmiňovala v článku Přírodní pečující kosmetika-Novinky.

Maska obsahuje:

Konopný olej, který je super na akné, zjemňuje pleť. Má protizánětlivé, antibakteriální a antioxidační účinky.

Rozmarýnový olej, opět je to olej, který pomáhá v péči o problematickou pleť se sklony akné či ekzémem a chrání pleť před toxickými zplodinami.

Levandulový olej, má dezinfekční a antibakteriální vlastnosti. Má hojivé účinky a také je skvělý na péči o problematickou pleť.

Bylinná osvěžující a hydratační voda na pleť

Jak jsem psala v minulém článku, začala jsem pracovat v hodně klimatizovaném prostředí, kde to mé pleti úplně nesvědčí. Místy je má pleť mastnější a místu sušší. Kvůli klimatizaci je tam tudíž velmi suchý vzduch, tak jsem si říkala, že by bylo možná fajn pořídit si nějakou hydratační vodu, kterou budu moci během dne osvěžit svou pleť. Nikdy před tím jsem žádnou pleťovou vodu ve spreji neměla ani fixační sprej, protože jsem nemohla pochopit, jak je možné, že se makeup při nastříkání nerozteče, dokud jsem to nevyzkoušela.

Primárně tedy tuto vodu používám hlavně přes den v práci, ale i ráno po 3 minutové masce, před tím, než nanesu sérum a krém. Mám pak pocit, že pleť na makeup připravím mnohem lépe. Občas vodu stříkám i na houbičku, kterou jsem si v poslední době velmi oblíbila nanášet makeup.

Voda má krásnou bylinkovou vůni, asi nejvíce z ní cítím levanduli a pak nějaké ostatní bylinky, které ale nejsem schopná rozklíčovat. Během dne mi tedy krásně osvěží a hydratuje pleť, takže jsem s ní moc spokojená.

Asi největší radost mám z rozprašovače, který je opravdu velmi jemný a dělá příjemnou osvěžující mlhu, která makeup během dne vůbec nenaruší. Dále se mi líbí balení, které je velké tak akorát a je ideální na cestování a do kabelky.

Složení:

Rakytník- je velice účinný přírodní antioxidant, má antiseptické účinky, obsahuje mnoho vitaminů a minerálů.

Med- má antibakteriální, hojivé, antiseptické a desinfekční účinky.

Kopřiva- je vysoce protizánětlivá, má skvělé detoxikační a hojivé účinky. Obsahuje velké množství minerálů a vitamínů B1, B2, B6 a C. Ne nadarmo se jí říká královna léčivých bylin.

Brambora- ano z této složky jsem sama dost překvapená, ale opravdu obsahuje taky pár cenných složek, jako jsou cukry, škroby, proteiny a minerály. Pleť chladí a zklidňuje.

Esenciální oleje pačuli a levandule- Dodávají pleťové vodě příjemnou bylinou vůni.

Tak jo, to by bylo pro dnešní článek vše. Budu se na Vás těšit u příštího článku.

Mějte se krásně

Baruš ❤️

69 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page