top of page
  • Baruš

Přírodní oleje Renovality


Ahoj krásky,

po hodně hodně dlouhé době jsem se rozhodla, že napíšu konečně článek. Poslední tři měsíce pro mě byly opravdu velmi náročné, hlavně tedy psychicky. Nastoupila jsem do nové práce, která je již sama o sobě velmi náročná na psychiku. Začátek pro mě nebyl vůbec jednoduchý, protože jsem velmi citlivá, ze všeho se moc stresuji a vše si moc beru. Domů jsem chodila stále unavená a bez nálady. Přiznám se, že na psaní článků jsem neměla vůbec náladu a lámat přes koleno jsem to nechtěla, protože takový článek by nebyl vůbec hezký.

Permanentní stres, špatná nálada, klimatizace a následná nemoc se hodně podepsala i na mé pleti. Proto jsem sama sobě řekla, že tento rok už s tím začnu opravdu něco dělat a myslím, že jsem zatím na dobré cestě. Ze své stravy jsem vyřadila mléko,maso, omezila jogurty a sladké. Začala jsem s 21- denní očistou těla a vyzkoušela opět nové přírodní produkty z pečující kosmetiky. Momentálně jsem ve fázi čištění, kdy je má pleť v opravdu katastrofálním stavu. Nicméně s tím jsem počítala, jelikož se čistím.

Každopádně, abych se dostala k jádru pudla dnešního článku. Zhruba před dvěma měsíci jsem na instagramu narazila na českou kosmetickou značku Renovality, která vyrábí 100% přírodní certifikované kosmetické oleje. V tu dobu kolovalo po instagramu snad nejvíce fotek a článků k hyaluronovému séru a moringovému oleji. A jelikož je má pleť problematická a zároveň dehydratovaná, tak jsem si řekla, že tohle bude asi nejlepší kombo. No a neváhala jsem a tyto dva produkty jsem si hned pořídila. Ještě bych se ráda přiznala, že od kosmetických olejů jsem se vždy celkem dost distancovala, protože představa toho, že si budu dávat na obličej olej pro mě byla nepředstavitelná. Stačil mi kokosový či olivový olej, který jsem si na sebe párkrát dala. Všechno kolem mě bylo totálně mastné. I přes tuhle mou špatnou zkušenost jsem dala moringovému oleji šanci a myslím, že jsem udělala velmi dobře.

Začnu hyaluronovým sérem, ze kterého jsem úplně maximálně nadšená. Jako snad všechny výrobky od Renovality je i toto sérum ve fialové skleničce. Fialové sklo je pro oleje úplně nejideálnější obalový materiál, protože zpomaluje proces rozkladu olejů a díky tomu vydrží oleje čerstvé mnohem déle.

Uvnitř skleničky se nachází 50 ml séra, které se skvěle dávkuje díky pumpičce. Na celý obličej a krk mi stačí cca pumpička a půl. Sérum nanáším ráno na očištěnou pleť. Vždy se na to velmi těším, protože je sérum hezky osvěžující, a to po ránu bodne. Velmi rychle se vsakuje, hezky hydratuje a pleť pěkně projasní. Dávám ho i lehce pod oči, protože je to po ránu také hezky otevře a probudí. Večer používám sérum také, ale trošku jiným způsobem, to se dozvíte u moringového oleje. Málem bych zapomněla na složení séra. Obsahuje nízkomolekulární kyselinu hyaluronovou, růžový hydrosol a glycerin.

Sice je toto sérum zatím mé druhé, které jsem vyzkoušela, ale musím říct, že je opravdu skvělé a to i na mou problematickou pleť. Opravdu Vám ho mohu velmi doporučit. 😊

Druhý produkt, který jsem testovala je moringový olej, o kterém jste už určitě slyšely či četly, protože se kolem něj teď strhla lavina ohlasů. Olej se nachází ve 100 ml skleničce s pipetkou, takže se také pěkně nanáší. Na tomto oleji mě nejvíce oslovila informace, že je skvělý i na problematickou pleť se sklonem k akné. Četla jsem opravdu mnoho recenzí, že slečnám či ženám opravdu velmi pomáhá právě na akné, proto jsem se rozhodla ho také zkusit a udělat si vlastní obrázek. Nečekala jsem samozřejmě zázraky, protože akné je běh na dlouhou trať, ale jak se říká, za pokus nic nedáš. Než jsem se ho naučila používat, tak jsem s ním trochu bojovala. Dávala jsem si ho na pleť asi moc a mastný film se mi moc nelíbil. Poté jsem ho ale zkusila jednou namíchat s kapkou hyaluronového séra a bylo to hned o poznání lepší. Lépe se vsakoval a pleť nebyla tak mastná. První ráno po aplikaci oleje jsem byla z výsledku celkem mile překvapená. Pleť jsem měla na dotek hezky příjemnou, vyživenou a pupínky, se kterými jsem šla spát byly ráno menší anebo úplně suché, ale okolní pleť nebyla vůbec vysušená. Ráda bych vám řekla, že se mi díky tomuto oleji akné úplně zahojilo, ale to zatím ne. Nedávám to za vinu samozřejmě oleji, jen se mé hormonální hladiny ještě úplně nesrovnaly, proto je to s mou pletí stále jako na horské dráze. Co mohu ale jisto jistě říci, tak když mám opravdu špatné, dny nebo týdny a pleť není zrovna nejhezčí, tak moringový olej pracuje suprově. Hydratuje, zjemňuje a pupínky pěkně vysušuje.

V diskuzích jsem se dočetla, že pár uživatelkám se nelíbila vůně oleje. Ano, moringový olej má opravdu celkem lehkou kořenitou vůni, která ale není vůbec nepříjemná a po pravidelném užívání si ji už vůbec nevšimnete.

Já osobně jsem s olejem velmi spokojená, podle mě problematické pleti opravdu pomáhá a myslím si, že po dlouhodobém užívání dokáže pleť i hezky zahojit. Velmi mě láká i Opunciový olej, který léčí jizvy a pigmentace, které jdou s akné ruku v ruce, ale o tom až někdy příště...

A jsme opět u konce. Jsem velmi ráda, že jsem si konečně našla čas, abych napsala nový článek, protože už nad ním přemýšlím pěkně dlouho.

Mějte se krásně

Baruš :*

92 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page