top of page
  • Baruš

Mé nejoblíbenější rtěnky na zimu


Ahooj, dnes mám pro vás recenzi na rtěnky, které používám teď v zimě nejraději a nejčastěji. Na zimu používám nejraději matné rtěnky i když to není pro mé rty úplně skvělá volba, protože je mám přes zimu dost suché a matné rtěnky tomu ještě dopomáhají více. Jenže matné rtěnky jsou prostě super, nemusíte si rtěnku stále kontrolovat a domalovávat, protože na rtech vydrží téměř celý den. Výdrž matných rtěnek je sice skvostná, bohužel odličování je věc druhá. Dlouho mi trvalo, než jsem přišla na to, jak je večer odlíčit, až do včera, kdy jsem na něco přišla. A to tajemství, jak je odlíčit vám za chvilku povím. Tak jdeme na to, není čas ztrácet čas. :D

Rimmel London Provocalips

O těchto rtěnkách od Rimmelu bylo řečeno a napsáno nespočet článků, aby taky ne, jsou super. Jsou neslíbatelné ? Ano! Vydrží 16 hodin ? s přehledem! Vydrží i pití a jedení? Na klid!

Co k nim více říci. Jsou dvou krokové. První je tedy barva, kterou nechávám na rtech pořádně zaschnout a pak aplikuji lesk. Zkoušela jsem to i bez toho fixačního lesku a není to tak příjemné, protože rtěnka pak hodně lepí. Navíc u tmavšího odstínu lesk dělá rty opticky plnější, což je fajn. Můj přítel jim neřekne jinak než plast nebo lepidlo, protože prý na rtech tak vypadají. S lepidlem souhlasím, protože drží fakt jako vteřiňák. :D

Nad složením radši moc nepřemýšlím, protože to asi žádná hitparáda nebude. 

Za mě jsou za tu cenu asi jedny z nejlepších drogérkových rtěnek, takže pokud nad nimi uvažujete, tak vám je mohu vřele doporučit. 

Já mám zatím pouze dva odstíny a to 550 play with fire, to je opravdu krvavě rudá barva a 200   I´ll call you, což je taková tmavší růžová. 

CRAZY Matt´n ´Lasting lipgloss- Rival de Loop Young

Tyhle rtěnky jsem sháněla pěkně dlouho. Poprvé jsem se o nich dověděla od jedné youtuberky, která si je moc chválila a od té doby jsem je vytrvale sháněla. Seženete je totiž jen v některých Rosmannech, kde mají rozšířený sortiment Rival de Loop kosmetiky a ta potíž je, že je to málo kde. 

Každopádně tyhle rtěnky jsou taky ultra lepidla. Opět vydrží téměř celý de, jsou hodně pigmentované, jako předchozí rtěnky a taky nejdou pořádně odlíčit. :D 

Oproti předchozím ale dost vysušují a krabatí rty. Celý den mám takový pocit stažených rtů a taky trochu lepí. Nosím je tedy jen občas a to ještě tak, že si na ně během dne vklepávám trochu jeleního loje. Je to mnohem příjemnější a s výdrží to ani nehne. 

Složení opět ani raději nezmiňuji. 

Co se týká odstínů, tak moc velký výběr není, což je za mě škoda. 

Odstíny mám zatím 2 a to 05 happy hour a 02 trendsetter.

Matte flat finish pigment gloss- L.A.Girl

O této rtěnce a dalších produktech od značky L.A.Girl jsem se zmiňovala v samostatném článku o kosmetice L.A.Girl i tak jsem ale do tohoto článku tuto rtěnku zařadila ještě jednou, protože ji momentálně používám také celkem často. 

Opět ji řadím do kategorie pořádná lepidla, protože drží jak přibitá. Vlastnostmi bych ji přirovnala k předchozím rtěnkám od Rival de Loop, protože také trochu vysušuje, krabatí rty a lepí, takže ji také během dne přetírám lojem. I tak ji mám ale ráda, protože to vysoušení není až tak hrozné. 

Na těchto matných lescích od L.A.Girl je super velká škála odstínů, takže uvažuji, že si pořídím i další odstíny. Já vlastním odstín GLG832 DREAMY. 

Matte flat velvet lipstick- L.A.Girl

I o této rtěnce jsem se zmiňovala v článku o kosmetice L.A.Girl a opět patří v poslední době k mým oblíbeným, tak má čestné místo i v tomto článku. 

Na této rtěnce mám ráda asi vše. Je krásně jemná, skvěle se nanáší, má krémovitou konzistenci a je matná. U této rtěnky už je samozřejmě výdrž nižší a musí se tedy přetírat během dne častěji, ale i tak není výdrž vůbec špatná. 

Mám ji v zajímavém odstínu. Řekla bych, že je to něco mezi oranžovou a červenou, nedokážu ten odstín přesně určit, ale je fakt výrazná. Na rtech nádherně svítí.

U těchto rtěnek je opět mnoho dalších odstínů, což je fajn. Můj odstín je GLC806 frisky. 

My BFF lipstick- Miss Sporty

A blížíme se téměř do finále. Mám tu předposledního favorita a to jest matná krémová rtěnka od Miss Sporty.

Tato rtěnka je na rtech moc příjemná. Je krémová tudíž se skvěle nanáší. Krásně voní a rty pěkně hydratuje. Jo a opět je matná. Výdrž je dost nízká, ale na denní nošení je super, protože rty vůbec nevysušuje. Mám ji v krásné bordeaux barvičce, odstín 100.

Crystal nude lipstick- Trend it up

Tohle je v mé sbírce taková rarita. Třpytivé rtěnky moc nemusím, ale tuhle jsem si v poslední době také moc oblíbila. 

Poprvé když jsem ji v krámu viděla, tak jsem si říkala, že to bude zase taková třpytivá rtěnka typu: na pohled je sice třpytivá jako blázen, ale na rty se přenese prd. Ba né přátelé, tahle je na rtech stejně třpytivá, jak vypadá na pohled. Nanášení je takové zvláštní. Obsažené třpytky jsou takové hrubší, takže mi přijde, jako bych si dělala peeling rtů. Třpytky by mohly být na můj vkus trochu jemnější, ale co, hlavně že se to třpytí a je to zase něco jiného. Výdrž je nízká, takže je zapotřebí si rtěnku během dne upravovat častěji. 

Já ji nosím jen občas, když na ni mám náladu. Zařadila jsem ji sem hlavně z toho důvodu, že je to právě zase něco jiného. 

Můj odstín je 050. 

Tak a jsme na konci dnešního článku, teď vám povím, čím tedy odličuji ty matné rtěnky nebo vlastně lepidla? Stačí na to obyčejný kokosový olej. Párkrát to s ním krouživými pohyby přejedu a je to dole. Je to mnohem lepší, než většina odličovacích mlék a vod, kterými jsem to drhla do teď. 

Mějte se krásně

Baruš :*

92 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page