top of page
  • Baruš

Přírodní pečující kosmetika |Novinky|


Krásný den, tak jak jste zvládli to povánoční a novoroční šílenství? Já jsem si Nový rok celkem užila, i když zdraví mi moc nepřálo. A jak už to tak u mě bývá, když není zdraví v pořádku, tak ani pleť není taková, jakou bych si přála, aby byla. Za poslední dobu se mi opravdu dost zhoršila. Stresem z nové práce, nezdravé stravování a absence pořádného pohybu. Jestli jsem si do nového roku dala nějaké předsevzetí, tak hlavně se sebou začít něco dělat. Návraty k pohybu po dlouhé době jsou vždy obtížné, ale já věřím, že to zvládnu. Pokud jste si i vy dali nějaké předsevzetí, tak vám přeji mnoho síly a úspěchu. :)

Už je tomu pár týdnů, co jsem si opět objednala nějakou novou kosmetiku na vyzkoušení. Tentokrát to bude opět z přírodního soudku, tak jdeme na to. :)

Momentálně používám takový mišmaš kosmetiky Manufaktura, Havlíkova přírodní apoteka, Natura Estonica, a Natura Siberica.

Kromě séra od Manufaktury jsem všechny  produkty od zmíněných značek pořídila na eshopu lilibela.cz z tohoto e-shopu jsem byla naprosto unešená. Balíček po rozbalení nádherně voněl vzorečkem koupelové soli, kterou jsem hned vyzkoušela a byla moc příjemná. Kromě soli jsem dostala ještě vzoreček ranní masky od Havlíkovy přírodní apoteky, ze kterého jsem byla ještě více nadšená, protože rychlá maska po ránu na mnohdy oteklý a nevyspalý obličej vážně bodne.

Celý balíček byl laděný do růžova a to mé oči můžou. 

Jee málem bych zapomněla na to nejhezčí, co jsem v balíčku našla. Byla tam kartička, kam jsem si mohla napsat, co mi za den udělalo největší radost. Přišlo mi to opravdu nápadité, protože občas bereme vše jako samozřejmost, tak je dobré se pozastavit a popřemýšlet nad tím, kdo nebo co mi udělal radost. 

Celkově bylo na balíčku vidět, že slečnu či paní kosmetika naplňuje a na každém jednotlivém balíčku si dává záležet.

A teď už se vrhneme na samostatnou recenzí produktů. Těšíte se ?

Manufaktura Anti-aging sérum na obličej, krk a dekolt s růží, Q10, kyselinou hyaluronovou a vřídelní solí

Prioritou při shánění séra pro mě byla hydratace. Mám sice problematickou pleť, ale stálým přesušováním je má pleť úplně dehydratovaná, proto jsem si řekla, že by to chtělo nějakou hydrataci navíc. Po tomto séru jsem pokukovala tak 4 měsíce a přemýšlela, jestli do něj mám jít nebo ne. Zaujalo mě na něm právě složení, ve kterém se nachází multifunkční směs vysokomolekulární a nízkomolekulární kyseliny hyaluronové 2. generace. Na jednu molekulu kys. hyaluronové  se dokáže navázat velké množství vody, které se postupně uvolňuje a tím pleť dlouhodobě hydratuje. Mimo kys. hyaluronovou se ve složení ještě nachází  růžová voda, růžový olej, karlovarská vřídelní sůl, mořské řasy, beta-glukan, Q10, keratin a polypeptidy. Jelikož je růže primárně určená na vyzrálou pleť, tak jsem se bála, aby se mi pleť ještě více nezhoršila, ale v nějakém článku jsem se dočetla, že je růže dobrá i na skvrny po akné, tak jsem si řekla, proč to nezkusit. Hned po prvním nanesení mě sérum opravdu mile překvapilo. Je hodně tekuté, takže se krásně nanáší a rychle se vstřebává. Pleť je po něm krásně hydratovaná, jemná a na dotek velmi příjemná. Zanechává pleť lehce provoněnou po růžích. 

O krabičce jsem se moc zmiňovat nechtěla, ale nedá mi to. Ta světle růžová krabička v herbářovém stylu s uvnitř luxusní skleničkou s kapátkem je prostě nádhera.

Ptáte se jestli bych sérum doporučila? Používám ho už měsíc a jsem s ním naprosto spokojená, takže ano. 

Havlíkova přírodní apoteka Krásná slečna 

Kdo by neznal proslulou Havlíkovu přírodní apoteku. V poslední době se tato značka rozšiřuje stále více a více, ale já jsem na ni přišla poměrně nedávno a to hlavně díky jejich řadě na problematickou pleť Krásná slečna. Jak na značku, tak i na tuto řadu je mnoho pozitivních ohlasů, takže jsem neváhala vyzkoušet od ní právě tento krém, který je určen na problematickou pleť. Tak strašně ráda bych se tu rozepsala o tom, jak značka vznikla, protože je to opravdu dlouhá a zajímavá historie, ale to bychom tu byli ještě zítra, tak snad někdy příště.

Teď už se ale opravdu vrhneme na recenzi samotného krému. 

Krém je určen primárně na problematickou pleť s výskytem akné nebo ekzémem a tomu dopomáhá hlavně složení, které je na bázi zinečnaté soli a mnoha různých bylin. 

Hlavní složkou je Iris root extract (výtažky z oddenku kosatce) redukuje rozšířené póry a lesk pokožky, reguluje tvorbu mazu a má antibakteriální účinky.

Další položkou ve složení je extrakt z Rakytníku řešetlákového, který obsahuje velké množství karotenoidů, vitaminu C a dalších látek, díky kterým pleť chrání, hojí rány, má antiseptické účinky a UVB filtr. 

Ve složení nechybí ani extrakt z lopuchu, který je bohatý na minerály a propolisu, který má bakteriostatické a antibakteriální účinky. 

Hroznový olej je bohatý na přírodní antioxidanty, vit. E a mastné kyseliny. Zinečnatá sůl reguluje tvorbu mazu a má také antibakteriální účinky. 

K hydrataci a vyhlazení pokožky přispívá glycerine a výživu pokožce dodává makadamiový olej. 

Ve složení se ještě nachází kromě další spousty vzácných látek rozmarýnoví olej, který je také vhodný pro léčbu akné.

Tento krém je opravdu přírodní bomba a po všech těch letech používání, s prominutím chemických srágor jsem ráda, že přecházím na něco přírodního. Musím se přiznat, že když jsem krém používala první týden, tak se mi pleť spíše zhoršila. Řekla bych, že je to tím, že má pleť není zatím moc zvyklá na používání přírodních produktů, tak na to reaguje tímto způsobem. 

Krému stačí nanášet na pleť opravdu jen trochu, protože je celkem dost mastný a díky tomu se lehce roztírá. Vsakování krému  u mě bylo z počátku dost pomalé. Zkoušela jsem ho používat, jako normální krém pod makeup, ale to se mi bohužel neosvědčilo. Pleť se mi i po použití matného makeupu a pudru velmi rychle zmastila, proto jsem krém začala používat na noc a ve dny, kdy jsem doma a nemaluji se. A Voilá! hned je to lepší. Postupem času si na něj má pleť začala zvykat. Krém mi hezky hydratuje a zjemní pleť a hlavně se rychleji vsakuje. Co se týká parfemace, tak má krémík příjemnou bylinkovou vůni. Já z něj cítím rozmarýn. 

Rada na závěr, pokud se vám pleť z počátku zhorší, tak to nevzdávejte a vytrvejte. Výsledky se začnou dostavovat až po pár týdnech, kdy si na krém vaše pleť začne zvykat. 

Součástí řady Krásná slečna je ještě noční krém, sérum na akné Krásná slečna, odličovací voda Pramen krásy, Čistící 1minutový elixír, Noční krém a maska pařba. 

Začínám uvažovat o tom, že bych si ještě pořídila sérum na akné, 1minutový čistící elixír a masku pařba, takže pokud máte s nějakým jmenovaným produktem zkušenost, tak mi určitě dejte vědět. Budu moc ráda. :)

Natura Siberica Noční harmonizující a regenerační krém z Jerlínu japonského pro mastnou a smíšenou pleť

Na noční krémy jsem trochu lajdák, takže když jsem si objednávala na zkoušku Krásnou slečnu, u které jsem si myslela, že ji budu používat jako denní krém, tak jsem si řekla, že dám šanci i tomuto nočnímu krému.

I tento krém má celkem mastnější texturu, takže se na mé pleti vstřebává opět dost pomalu, ale jelikož je to noční krém, tak mi to úplně nevadí. Po probuzení ráno mám pleť sice jemnou a hydratovanou, ale nepříjemně mastnou, což se mi úplně nelíbí. Pleť mi spíše zhoršuje než zlepšuje, ale opět to může být tím, že je čistě na přírodní bázi. Používala jsem ho kolem 14 dní a úplně mi nevyhovoval. Zatím jsem na noc více spokojená s Krásnou slečnou. Je možné, že mu dám ale ještě šanci a po čase se k němu vrátím. 

Složení krému: Hlavní složkou je Jerlín japonský, který obsahuje až 30% rutinu (vitamínu P), který přispívá posílení pokožky, urychluje regeneraci a reguluje bilanci lipidů. Další složkou krému je bisabolol, který zklidňuje a zjemňuje pokožku. 

Natura Estonica BIO- čistící pleťová maska s Islandským mechem

Jako správný úchyl na čistící masky jsem neodolala a musela ji vyzkoušet. A víte co? Udělala jsem dobře, protože je to jedna z nejpříjemnějších masek, co jsem zatím měla. Maska bych tomu totiž úplně neříkala. Pokud znáte pleťové masky od Manufaktury, které se neoplachují a používají se spíše, jako krémy na noc nebo výživa navíc, tak je tato maska něco podobného. Je to spíše jako hutnější krém. Vůbec pleť nestahuje, nevysušuje ani jinak nedráždí. Na pleti ji vlastně skoro ani necítím, takže se mi občas stává, že místo 15 minut ji mám na pleti 30-45 minut. Fakt na ni občas zapomenu. Ale to vůbec nevadí, protože po umytí je pleť úplně hebká, projasněná a vyživená.  Co ale pozoruji, tak je zmatněná pleť, sice to vydrží jen chvíli, ale je to příjemné. 

Maska je dělaná na problematickou a citlivou pleť s čímž mohu souhlasit a mohu ji jen doporučit. Překvapilo mě, že je maska bez parabenů a minerálních olejů. 

Složení: Islandský mech, BIO tea tree olej, vitamíny B6 a B12, bílý jíl a zinek. 

Takže samé super složky, které regulují akné. 

Tak jo přátelé a jsme u konce článku. Pokud máte s nějakým produktem z dnešního článku zkušenosti, tak mi určitě dejte vědět. Budu moc moc ráda. 

A pokud máte problematickou pleť, tak nezoufejte v letošním roce bude určitě zlom a pleť se nám konečně zlepší. Věřím tomu na 100%. 

Mějte se krásně

Baruš :*

132 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page