top of page
  • Baruš

L.A.Girl Cosmetics


Ahoj všichni!

 dnes tu mám pro vás na programu recenzičku na velmi známou dekorativní kosmetiku. Těšíte se? Já ano, protože recenzi na dekorativní kosmetiku jsem nepsala už celkem dlouho. Tak se na to rovnou vrhneme, ať vás zbytečně nenapínám. 

Jak už jste si mohli z názvu přečíst, tak dnes se bude jednat o produkty od značky L.A.Girl. Tyto produkty jsem měla možnost vyzkoušet díky portálu Blogerky.cz , kde jsem se opět zapojila do téhle super výzvy. 

Na dekorativní kosmetiku L.A.Girl bylo napsáno mnoho kladných recenzí a natočeno spoustu videí, tak jsem si říkala, že bych tuto kosmetiku také ráda vyzkoušela. Bohužel to bylo tak rok dva zpátky, kdy  u nás tato kosmetika nebyla moc dostupná a úplně se mi nechtělo platit velké poštovné, tak jsem si říkala, že si počkám, až se u nás objeví. A taky že se tak stalo. Kdo si počká, ten se dočká. :D

Původně jsem plánovala, že vám s těmito produkty udělám nějaký hezký look. Bohužel odstín korektoru a make-upu mi to nedopřál, takže když si tyto dva produkty nanesu, vypadám doslova jako pomeranč. Samozřejmě je tu možnost přidat do make-upu zesvětlující kapky např: od CATRICE a korektor, který je celkem do červena mohu také využít třeba na kruhy pod očima. Určitě jste už slyšeli nebo alespoň viděli, či četli nějaký článek o používání barevných korektorů na různé typy nedokonalostí. 

Každopádně oba tyto produkty jsem ozkoušela a určitě je nějakým způsobem využiji i kdybych měla čekat na léto, až se trochu opálím. :D

 L.A.Girl Pro HD Smoothing face primer

Prvním produktem, kterým začneme je báze, protože tou by mělo nebo může začínat líčení.

Jak už určitě víte z předchozích článků, tak mám problematickou pleť, proto báze moc nepoužívám, jelikož už takhle svou pleť dost zatěžuji silně krycím makeupem a pudrem a z toho důvodu nechci pleti ještě více přitěžovat další vrstvou. Bohužel občas se to bez báze neobejde. Pokud potřebuji, aby mi makeup vydržel celý den a nemastila se mi pleť, tak bázi nanáším. V tomto případě je to moje záchrana.

Na bázi nejvíce oceňuji to, že krásně zmatní a vyhladí pleť. Díky tomu se po pár hodinách nelesknu jako disco koule. 

Je velmi jemná a hezky vyplní zvětšené póry. Řekla bych, že i lehce rozjasňuje pleť, ale to je na mé začervenalé pleti vidět opravdu jen lehce. Tato báze neobsahuje parabeny a není parfemovaná. Bohužel jako každá báze, je i tato silikonová. 

Tuto bázi bych určitě doporučila pro normální až mastnou pleť, ale pro suchou a aknózní už úplně ne. Myslím si, že suchou pleť by tato báze ještě více přesušovala a na aknózní pleti by mohla udělat pěkný brajgl. 

Pokud bázi tak jako já nepoužíváte denně, tak se určitě hodí mít ji alespoň doma po ruce. Navíc plesová sezóna je za dveřmi, takže báze se bude určitě hodit. :)

L.A.Girl Pro coverage HD lluminating foundation

Tento make-up bych zařadila do skupinky středně krycích. Sjednotí pleť, zakryje drobné nedokonalosti, ale na větší nedokonalosti či jizvy po akné je nutné použít korektor. Nutné to samozřejmě není, ale pokud chcete mít pěkňoučkou tvářičku, tak je to lepší. :D Má řidší konzistenci, takže se nejlépe nanáší houbičkou nebo bohatším štětcem. Já osobně jsem zvyklá na velmi krycí tuhý make-up, proto mi tenhle přijde na pleti celkem lehký. Pocitově na své pleti necítím, že by byla při použití tohoto make-upu má pleť zatěžována. Make-up by měl být i hydratační, takže bych ho doporučila i na sušší pleť.

Kvůli mé mastné pleti jsem musela make-up během dne více pudrovat.

Co se týká výdrže, tak bych si troufla říci, že na normální, až sušší pleti vydrží makeup bez problému i 8-12 hodin.

Odstín mého make-upu je Fair, vyrábí se až v 15 odstínech, tak se můžete juknout, jestli mají ten správný odstín pro vás. Na závěr by bylo asi dobré říci, že make-up je bez parabenů a obsahuje dokonce antioxidanty.

HD Pro Conceal

Korektor od této značky je velmi známý hlavně pro své super krycí schopnosti. Byl zmíněn už v mnoha recenzích a videí a vždy jsem na něj slyšela velmi pozitivní ohlasy.

Tento korektor je tekutý se štětečkem. Lehce se vymačkává i nanáší na pleť. 

Řekla bych, že je to středně až plně krycí korektor. Dobře zakryje kruhy pod očima, ale i nedokonalosti. Co musím opravdu pochválit, tak je množství odstínů, které tento korektor má. Vyrábí se i v barevných variantách např. v zelené, červené, žluté,broskvové. Pro milovníky barevných tekutých korektorů je to určitě fajn. 

Pro příznivce konturování je tu také volba, protože se tento korektor vyrábí přímo ve variantách pro rozjasnění nebo naopak ztmavení. 

Kvalitativně bych asi tento korektor přirovnala k Liquid Coverage od Catrice.

Odstín mého korektoru je Light Ivory. Bohužel tento odstín není s mojí pletí úplně kompatibilní, tak si budu muset pořídit ještě o pár odstínů světlejší. I když na fotkách vypadá korektor celkem světle, tak na mé pleti je opravdu hodně oranžový.

L.A.Girl Matte Flat Finish Pigment Gloss

A konečně jsme u mého nejoblíbenějšího produktu. Matná rtěnka, těch není nikdy dost že?  V letošním roce jsem si nejvíce oblíbila právě tekuté matné rtěnky. Skvěle se mi s nimi pracuje, protože se snadno nanášejí a rty se mi s nimi lépe vykreslují. Přiznejte se, kdo jste taky rtěnkofil? Já se hlásím jako první. :D

Oukej, zpět k tomu hlavnímu. Začnu tím pozitivním a to výdrží. Co jsem tak vypozorovala, tak mi tahle rtěnka vydrží na rtech tak 6 hodin bez úpravy, poté se začne pomalu smývat ze středu, ale stále drží takže ji stačí pouze trochu doplnit. Často ji mám problém i odlíčit. Další pozitivní věc je škála odstínů a velmi příznivá cena.

A teď to horší. 

Na rtech mi tak příjemná není. Celý den mám pocit, že strašně stahuje, vysušuje a hodně lepí. Večer před spaním musím rty hodně hydratovat, abych je zase dala do kupy. 

Sečteno podtrženo za dobrou výdrž se platí bohužel daň. 

L.A.Girl Matte Flat Velvet Lipstick

Občas mám dny, kdy nemám zrovna super hladké rty jako z reklamy, ale chci mít na rtech alespoň nějakou barvu, tak šahám po krémovitější tuhé matné rtěnce. Poslední dobou jsem si hodně oblíbila krémové matné rtěnky od Trend it up. Mají sice menší výdrž, ale nevysušují rty. Naopak mi přijde, že i lehce hydratují.

S těmito rtěnkami bych porovnala právě tuto od L.A Girl. Je krémová a na rtech moc příjemná. Co musím vyzdvihnout, tak je pigmentace, stačí malé množství a rty jsou hezky barevné. 

Díky bambuckému máslu poskytuje rtěnka po celý den hydrataci a to je na rtech po celém dnu opravdu znát. 

Opět musím pochválit i množství barevných provedení této rtěnky. Je jich 26 prosím, bomba že? 

Ceny všech produktů:

  • Podkladová báze: 169,- Kč

  • Make-up PRO Coverage: 249,- Kč

  • Tekutý korektor Pro Conceal: 99,- Kč

  • Tekutá matná rtěnka: 149,- Kč

  • Matná rtěnka matte flat velvet: 119,- Kč

Tak a jsme na konci článku. Máte zkušenosti s touto kosmetikou? Pokud ano, tak mi určitě dejte vědět. Ráda si vaše komentáře přečtu. 

Mějte se krásně

Baruš :*

48 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page