top of page
  • Ilča & Barča

Originální vinná kosmetika |Manufaktura|


Krásný den,

byla jsem požádána, abych také přispěla svou troškou do blogového mlýnku mé dcery a napsala sem tam nějakou recenzi na přípravky, které používám já.

Tentokrát se podívám na vinnou řadu kosmetiky od firmy Manufaktura- vlasový šampon, balzám na vlasy a sprchový peeling. Ano asi tušíte, kdo mi jí nadělil

Všechny přípravky jsou v krásných obalech a nádherně voní po ovoci. Ta vůně mi trochu připomíná bonbony Bonpari, ale každý máme jiný nos a můžeme v tom cítit cokoliv.

Šampon i vlasový balzám jsou určeny na normální až suché vlasy, dokonce prý zabraňují vymývání barvy z barvených vlasů. Vzhledem k tomu, že mé vlasy už nemůžu nazývat normálními, protože si je téměř 20 let barvím tmavým odstínem, používám na ně hlavně hodně vyživující a hydratační přípravky. Ne, že bych se zdržovala nějakými maskami, na to jsem zas moc líná, ale moje šampony a hlavně kondicionéry jsou takové hutné a jsem zvyklá, že i vlasy jsou po nich obalené a těžké. Mám delší, vlnité a hodně husté vlasy, jejichž objem potřebuji trochu ukočírovat, abych neměla obří hlavu.

Proč o tom píšu? Šampon s balzámem jsou dokonalé pro normální až zplihlé vlasy. Dokonale je umyjí, zjemní a jakoby nadýchají. Bohužel pro mě nadýchanost a objem není třeba a musím si ten objem srazit dalším přípravkem, který zároveň sníží nepříjemný elektrostatický náboj. Balzám mi však tuto službu neudělal a to si vlasy nechávám přirozeně uschnout, žádné fénování.

Mé dceři, která má vlasy nebarvené, jemné a méně husté tento šampon s kondicionérem vlasy ještě více zjemní a narovná, což úplně nepreferuje. Co si ale chválí, je rozčesávání. Vlasy se jí lehce rozčesávají a méně cuchají.

A nyní k mému oblíbenci této trojice – sprchovému peelingu. Nádherně vonící průhledný gel obsahující přiměřené množství rozemletých zrníček hroznů a skořápek z meruněk. Obsahuje také kaolín, který má hluboce čistící účinky na pleť, ale nemusíte mít strach, že by z vás tenhle peeling sedřel kůži. Zároveň totiž pleť hydratuje, takže ani já s mojí přirozeně sušší kůží, už se nemusím po aplikaci mazat pleťovým krémem.

Závěr: Šampon budu používat dál, protože krásně voní, skvěle myje vlasy a nesvědí mě po něm pokožka hlavy. Vlasový balzám přenechám asi Báře. Nu a ze sprchového peelingu jsem nadšená, takže si ho pravděpodobně koupím znovu. Jen jedna věc může téhle kosmetice bránit v přijetí okruhem zapřisáhlých biopříznivců, a to je přítomnost Sodium laureth sulfatu ve složení hned na druhém místě jak u šamponu, tak u peelingu. Možná by stálo zato jej nahradit Sodium coco sulfatem.

Děkuji za pozornost a možná se zas brzy setkáme při čtení mých řádků :-)

Ilona

Ahoj všichni,

i já bych chtěla do tohoto článku k mamce přispět alespoň malou recenzí na produkty z vinné kosmetiky, které jsem doma nashromáždila zase já a určitě také stojí za zmínku. Konkrétně to bude vinný masážní olej, tělové mléko a tuhé mýdlo.

Začnu asi mým největším oblíbencem a to masážním olejem. Nad tou nádhernou vůní bych se tu mohla rozplývat asi hodně dlouho, ale vezmu to jen krátce, voní prostě úžasně. Nemohla jsem vůbec přijít na to , jakou vůni mi připomíná a mamka to vystihla úplně přesně Bonpari.

Druhé plus, které tomuhle oleji musím udělit je rychlost vsakování. Osobně nesnáším tělové oleje, po kterých je člověk mastný jako když vyleze z friťáku. Všechno je pak kolem mě mastné a olezlé. Tenhle olej se vsákne do pár minut. Výborně hydratuje a zvláčňuje pokožku. Určitě je super i na masáže, ale já ho raději používám místo krému nebo po holení.

Hlavní složkou tohoto masážního oleje je směs hroznového, slunečnicového, mandlového a meruňkového oleje.

Všechny tyto oleje přispívají k pružné, vláčné a zjemněné pokožce. Mají silné hojivé a hydratační účinky. Zajímavostí je určitě anticelulitidní komplex z myrtové pryskyřice a mátového kořene, který je obsažen právě ve vinném oleji.

Druhá zastávka bude u tělového mléka. Konzistenčně je mléko spíše řidší, více preferuji hutnější mléka nebo tělová másla. Opět má totožnou vůni jako zbylé produkty z této řady. Co u tohoto mléka musím ale vyzdvihnout, je výdrž vůně a rychlé vsakování. Krémem se namažu před spaním, do chvilky je vsáklý a vůně jde z mého těla cítit i ráno. Mléko příjemně zvláčňuje a zjemňuje pokožku.

Ve složení najdeme hroznový a mandlový olej a panthenol.

Pro příznivce tuhých mýdel tu mám z této řady peelingové mýdlo s hroznovým olejem a glycerinem.

Jelikož už jsem pár tuhých mýdel od Manufaktury vyzkoušela a momentálně pravidelně používám, tak mohu říci, že jejich mýdla jsou naprosto skvělá. Nevysušují, nedráždí a díky obsahu opravdu malých peelingových částeček ruce ani nedrhnou.

Dají se používat jak na ruce, tak na tělo, což si myslím, že na cestování je určitě výhoda. Před pár lety se stalo velkým hitem tekuté mýdlo a teď si všímám, že tuhá mýdla se opět vracejí, ať už domácky vyráběná nebo přírodní kupovaná.

To by bylo pro dnešní článek vše. Já doufám, že se vám dnešní speciální článek s mamkou líbil a budeme se na vás těšit zase příště.

Mějte se krásně

Barča :*

154 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page