top of page
  • Baruš

Unikátní kosmetika z Mrtvého moře |Sea of Spa|


Krásný sobotní večer, vám přeji ♥

tak si tu sedím u notebooku se šálkem zeleného čaje a medovníkem a snažím se zahnat migrénu, která se mě drží už celý den a ne a ne povolit. Poslední dobou nejsem moc aktivní, tak jsem si říkala, že bych pro vás měla napsat zase nějakou zajímavou recenzi.

Díky portálu blogerky.cz jsem měla tu čest, zapojit se do další výzvy a vyzkoušet dva produkty kosmetiky z Mrtvého moře a to konkrétně pleťovou masku a bahno. Masek není nikdy dost, že ano? A bahno od této značky mě velice zajímalo hlavně kvůli tomu, abych ho mohla porovnat s bahnem od Manufaktury.

Myslím, že na úvod by to stačilo. Doufám, že jste měli dnes lepší den než já a užíváte si krásných večerů se svíčkami, teplou dekou a nějakým oblíbeným čajem.

Kosmetika Sea of Spa

Jak už z názvu vyplývá, tak tato značka se specializuje na výrobu kosmetiky s minerály a bahnem z mrtvého moře, kterou obohacuje o unikátní vitamíny, přírodní výtažky a oleje, jako je například rakytníkový a mrkvový.

K výrobě kosmetiky využívají špičkové technologie a díky tomu se produkty od této značky řadí mezi nejkvalitnější kosmetiku

Na této značce se mi líbí, že mají opravdu velkou škálu produktů od péče o pleť, o tělo, vlasy, nehty, až po pánskou kosmetiku, koupelové soli a aroma olejíčky.

Myslím si, že na své účinky a kvalitu je tato kosmetika i cenově dobře dostupná.

Léčebné účinky bahna z Mrtvého moře

Léčebné účinky vody a bahna z Mrtvého moře jsou známé už od starověku, kdy se na březích Mrtvého moře budovali lázně a speciální umývárny.

Mrtvé moře je díky svým blahodárným účinkům považováno za největší a nejstarší přírodní lázně na světě.

Voda i bahno slouží k regeneraci, relaxaci a léčbě, ale bahno je navíc od vody odlišné miniaturními krystalky a velkým množstvím jódu a brómu, dalších minerálů stopových prvků. Díky všem těmto látkám má bahno obrovské léčivé a detoxikační účiny. Zbavuje pokožku odumřelých látek a částí, hojí různá kožní onemocnění jako je akné, lupenka, ekzémy a další, zrychluje krevní oběh a lymfatický systém, zabraňuje vypadávání vlasů a tvorbě lupů, léčí celulitidu atd...

Celkově zlepšuje stav a pružnost pokožky, proto vyhlazuje vrásky a zpomaluje proces stárnutí pleti.

Sečteno podtrženo, je to vlastně zázrak přírody a všelék.

Každý si v tomto výčtu vlastností určitě najde to své pravé ořechové. Mě na bahně klasicky nejvíce zaujalo to, že léčí a hojí akné, což já potřebuji ze všeho nejvíce.

Maska na obličej- černé bahno

Jelikož jsem úchyl na pleťové masky, tak jsem na tuhle byla natěšená jako dítě na Vánoce.

Krásně voní i přes ten tuhý obal. Připomíná mi to vůni klasické Indulony, která mi už od dětství neskutečně voní.

Maska obsahuje překvapivě černé bahno, které přímo překypuje množstvím minerálů, stopových prvků atd.. Obsahuje také olivový olej, neboli tekutý zázrak, který vyživuje pleť, projasňuje a chrání ji před vysoušením.

Masku používám tak, jak je popsáno na obalu 1-2x týdně ji nanesu na vyčištěnou pleť a nechám ji 10-15 minut působit. Poté ji teplou vodou a krouživými pohyby omyji. Byla jsem mile překvapená, že po masce nemám vysušenou pleť jak švestku jako po ostatních maskách. Všimla jsem si, že jsou v masce úplně malé částečky toho bahna, takže jak ji smývám, tak si i lehce peelinguji pleť.

Takže je to nakonec 2v1, maska a peeling a to se vyplatí!

Občas když mám chuť, tak si do masky přidám ještě kapku levandulového, nebo tea tree oleje a půl lžičky kokosového oleje.

Ráda bych vám napsala, že je to zázrak na akné, ale mně vždy všechno zabere na chvíli, že si říkám sláva to je ono, konečně budu mít taky krásnou pleť a ono se mi to zase vrátí, občas méně občas více, ale už jsem si na to celkově tak zvykla, že mi to ani vlastně nějak nevadí.

Shrnutí:

- krásně voní

- nevysušuje

- přispívá k lepšímu vzhledu pleti

- 2v1

Cenově se maska pohybuje kolem 449,- Kč

Bio Spa- minerální bahno z Mrtvého moře mrkev a rakytník

Opět se budu opakovat, ale na tohle bahno jsem se taky moc těšila. Chtěla jsem ho porovnat s bahnem od Manufaktury, které mě hodně pálilo a to tak, že jsem ho na pleti vydržela mít 5 minut místo 10.

Jak jsem psala výše bahno má velmi silné regenerační a a blahodárné léčivé účinky. Dodává pokožce přirozenou vlhkost, odstraňuje z pokožky nečistoty a odumřelé buňky.

Bahno se používá na řadu onemocnění, které jsem uváděla již výše, tady zmíním hlavně akné, celulitidu a lupy, protože si myslím, že tyto nepříjemnosti trápí velkou spoustu lidí.

Toto bahno je navíc obohacené o mrkvový a rakytníkový olej. Což je hlavní rozdíl od bahna z Manufaktury, které je čisté.

Proto jsem si myslela, že díky těmto olejům bude na obličeji pálit a svědit o něco méně, ale je to stejné. Svědění a pálení k bahnu patří, je to takový vedlejší účinek prokrvování, proto se nezalekněte, že budete mít po umytí pleť trochu začervenalou.

Zatím jsem bahno zkoušela pouze na pleť a na vlasy. Na pleť mi to moc příjemné není a na vlasy také nic moc. Jelikož nemám lupy, tak jsem ani neviděla, zda to funguje. Ale určitě vám dám vědět, až to vyzkouším na přítelovi, kterého lupy trochu trápí.

Každopádně bahno můžete aplikovat buď teplé, nebo studené vše záleží pouze na tom, co je vám příjemnější, Já ho mám raději lehce ohřáté. Na pleť ohřívám 2 malé lžíčky ve vodní lázni. Pokud mám chuť přikápnu do něj jednu kapku tea tree, nebo levandulového oleje. Nanesu ho na pleť, dekolt a na záda a nechám ho působit tak dlouho, jak to jen vydržím, poté ho opatrně smývám vlažnou vodou. Obsahuje také jemné částečky, které mají peelingový efekt, ale jak mě v průběhu na pleti pálí, tak při smývání se snažím pleť už moc nedráždit. Poté si pleť většinou namažu alespoň na chvilku kokosovým olejem, abych ji lehce hydratovala a promastila.

Bahno opravdu ohřívejte pouze lehce a ve vodní lázni, jelikož mikrovlnná trouba ničí minerály a další vzácné prvky, takže by bahno nakonec nemělo vlastně skoro žádný efekt.

Určitě vás zajímá jestli bahno nějak pomáhá na akné, tak asi takhle. Při pravidelném používání u mě vždy dojde ke zhoršení, druhý den mám pleť opravdu děsnou, protože pozoruji, že mi bahno vytahuje nečistoty na povrch ve formě pupínků. Pokud bahno ale kombinuji s tou maskou, tak se pupínky rychleji vysuší. Bohužel fleky mi zůstávají stále stejné.

Shrnutí:

- dost pálí

- akné určitě hojí

- peelingový efekt

- prokrvuje

Cena bahna je 195,- Kč za 600 gr

Pro porovnání, bahno z Mrtvého moře od Manufaktury stojí 259,- Kč za 400 gr

Oba produkty můžete zakoupit na stránkách

Doufám, že jsem na nic nezapomněla a že se vám bude dnešní recenze líbit. Jako vždy mi určitě dejte vědět, pokud nějaké produkty od této značky máte vyzkoušené, popřípadě jak jste s nimi spokojení.

Mějte se krásně

Baruš :*

45 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page