top of page
  • Baruš

Zázrak na akné ?!?


Jednoho krásného podzimního dne jsme se s mamkou rozhodly, že se pojedeme podívat do velice známé asijské tržnice v Praze. Hádejte kam. Pokud jste hádali, že do Sapy, tak máte pravdu.

Tohle obrovské město ve městě buď milujete, nebo nesnášíte. Nás Sapa popravdě moc nenadchla. Jsme právě ta strana mince, která byla spíše zklamaná, než nadšená.

Po pár hodinách chození, bloumání, znechucenosti a promrzlosti jsme chtěly už domů. Vůbec nás to nebavilo a byla nám pořádná zima.

Když už jsme byly téměř u vchodu, narazily jsme na zapadlý krámeček s korejskou kosmetikou. Jelikož je korejská kosmetika jedna z nejlepších na světě, nemohly jsme odolat a vlezly jsme do krámku.

Kromě známých značek, jako MISHA, TONY MOLY a dalších, tam měla slečna také japonskou kosmetiku. Já osobně jsem o ni nikdy neslyšela, později jsem ale zjistila, že je to také jedna z nejlepších kosmetik na světě.

Abychom se dostali k jádru pudla. Původně jsme to šly jen omrknout, ale nakonec mě napadlo se zeptat, zda-li nemají něco na akné. Slečna bleskurychle sáhla po modré lahvičce, která mi zlepšuje pleť den ode dne víc a víc. Ze začátku jsem se bála něco takového neznámého zkusit, ale mamka řekla, ať to zkusím. Tak jsem si řekla, proč ne. Zkusila jsem toho už kvanta, tak mě jedna věc nezabije.

A o téhle modré skleničce bude dnes vlastně celý článek. Takže všichni s akné a problematickou pletí nastražte uši, jdeme na to.

Meishoku Bigansui medicated skin lotion

Jelikož jsem o tomhle produktu nic nevěděla, našla jsem si pár informací přímo na stránkách této značky MEISHOKU.

Tahle božská vodička v modré lahvičce byla uvedena na trh již v roce 1885. Zajímavé je, že existuje už 132 let. V Japonsku se tahle voda stala neskutečným hitem a byla nejvíce podporována středoškolskými studenty. I dnes je stále č.1.

Tato léčivá vodička je vyrobena z ingrediencí, které by měly sterilizovat akné bakterie a regulovat tvorbu kožního mazu. Dokonce by měla zabraňovat vzniku pih a fleků po akné.

Ve složení nalezneme kyselinu salicylovou, alkohol, geraniol a parfém.

Sklenička je z bytelného modrého skla a obsahuje 80 ml průhledné tekutiny. Když jsem poprvé odšroubovala víčko a přičichla jsem si, hned mě napadlo, to voní jako babička. Ano připomíná mi to nějakou vůni z dětství, kterou jsem cítila u babičky, když jsem si hrála s prázdnými lahvičkami, které byly nejspíš od nějakého parfému. Voní to zvláštně. Něco mezi bylinkovou vůní a dezinfekcí.

Každopádně, ze začátku jsem nanášela vodičku na tampónek, poté jsem ale přešla na nanášení na prst a tím jsem to aplikovala na daná místa s výskytem, protože tampónek nasaje příliš velké množství.

Vodička nijak nepálí ani nedráždí. Naopak, hned po prvním použití, když jsem se ráno probudila, jsem viděla zlepšení. Vodička lehce chladí a zklidňuje napuchlá místa zasažená akné. Po 3 dnech jsem měla největší pupínky úplně malé. Nechápu, jak je to možné, ale mizí. Většinou, když na pupínky nanáším třeba tea tree olej, zůstávají mi tam suchá místa, ale po tomhle vůbec.

Tuhle zázračnou vodičku nanáším každý den ráno a večer už přes týden a pleť se mi 100% zlepšila.

Můžu říct, že tohle je zatím první produkt na akné, který funguje na 100% a plní to, co slibuje. Opět musím napsat, že jsem toho na pleť zkusila už strašně moc a tohle je zatím favorit č.1.

Cena téhle zázračné vody byla 370,-

I když se mi Sapa jako taková moc nelíbila, tak jsem velice ráda, že jsem tam objevila alespoň 1 věc, díky které se tam určitě vrátím a třeba ještě změním názor a stanu se také milovníkem Sapy.

Mějte se krásně

Baruš :*

271 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page