top of page
  • Baruš

Flawless Matte Ultra Eyeshadows Palette |Recenze|


Tradáááá! Po dlouhé době jsem opět zpět. Posledních pár dnů bylo opravdu dost hektických, takže na psaní článků mi buď nezbývala energie, nebo nebyl čas. Řekla jsem si, že bude tedy lepší si chvilku od článků odpočinout. Za tu dobu se mi v mé kosmetické sbírce objevila nová paletka, na kterou vám teď konečně mohu napsat recenzičku. Ani nevíte, jak jsem se těšila, až vám o ní povím. Jsem z ní totiž úplně nadšená. Takže bez dalšího povídání jdeme rovnou na věc.

Uvnitř krásné bronzově-oranžové krabičky se skrývá luxusní paletka, která je z velmi odolného plastu, což mohu opravdu potvrdit, jelikož mi nedávno spadla na zem a není nijak zdeformovaná ani prasklá. K odolnosti paletky určitě přispívá její pevné zacvakávací zavírání. Na paletce se mi velice libí jednoduchost. A právě v jednoduchosti je krása, proto na mne už jen obal paletky působí luxusně.

Určitě Vás asi nejvíce zajímá, co se vlastně ukrývá uvnitř samotné paletky. Velké kvalitní zrcátko, které jistě ocení mnoho z vás na cestách, jelikož se v něm dá opravdu dobře nalíčit. Dále je uvnitř paletky průhledná fólie s názvy jednotlivých stínů. A to nejlepší z paletky? 32 matných stínů od světlých smetanových a narůžovělých stínů,až po hnědé, vínové, šedo-modré a jeden černý. Myslím, že z takové spektra barev si vybere snad každá z vás a vykouzlíte s nimi nespočetně mnoho looků. Abych paletku stále jen nevychvalovala, tak tu mám i pár malých mínusů. Na můj vkus je v paletce poměrně dost podobných stínů, ale na druhou stranu jsou super na jemné přechody mezi tmavšími stíny. Další menší mínus je prášivost. Stíny jsou trochu prášivější, ale lze to snadno zachránit fixačním sprejem. Stačí štětce jemně před líčením nastříkat fixačním sprejem, stíny krásně přilnou ke štětci a lépe se nanáší.

S bází stíny vydrží s přehledem i 8 hodin bez slévání, či rozmazávání. Výdrž ovšem závisí na mnoha faktorech např: mastná víčka, pocení..

Každopádně i přes pár nedostatků se s paletkou dobře pracuje a jak jsem psala výše, se stíny můžete vytvořit opravdu mnoho líčení.

Shrnutí:

+ Celkem široká

škála barev

+ Výdrž

+ Zrcátko

+ Velké množství looků

+ Příznivá cena

+ Velmi pevné a odolné balení

- Prášivost

- Podobnost stínů

Pokud tedy hledáte paletku s neutrálními matnými odstíny a za příznivou cenu, mohu vám tuto vřele doporučit.

<a href="https://www.bloglovin.com/blog/19017189/?claim=sp3ev2stvax">Follow my blog with Bloglovin</a>

26 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page