top of page
  • Baruš

Jsem divná ? Divné fakty o mně


Ahoj všichni, říkala jsem si, že by to chtělo zase nějakou změnu. Takže dneska to bude něco, na co nejste u mne na blogu zatím ještě zvyklí. Myslím, že jsem hodně zvláštní tvor, takže by vás tenhle článek mohl i docela bavit. Inspirovala jsem na youtube, kde je takových videí mraky. Na videa tohoto typu koukám velice ráda, vždy se u nich pobavím a zjistím, jak hodně jsem o proti jiným lidem divná.

Ačkoliv mi přijde, že jsem opravdu hodně divná, tak když jsem přemýšlela čím jsem teda zvláštní a co dělám divně , tak jsem si toho vybavila celkem málo.

No posuďte sami a pokud se v něčem najdete, tak mi dejte určitě vědět. Jsem zvědavá, jestli na ty divnosti nejsem sama.

Fotka z maturitního plesu, která mne hodně vystihuje. Pařmen, blázen, bavič :D

1, Nemám ráda prázdniny. Jooo, neukamenujte mne prosím. Sama to nechápu, baví mne učení i škola. Po týdnu prázdnin už se těším zpět do školy. Ani ne na kamarády, ale na ten režim. Prostě mám nalinkovaný celý den a nemusím si hledat zábavu atd... Jakmile začnou prázdniny, tak ztratím režim a jde to z kopce.

2, Miluji knihy, jejich vůni a obaly. Velice ráda chodím i do knihovny a do knihkupectví, ale jakmile nějakou rozečtu, tak ji buď nedočtu, nebo přeskakuji stránky až nakonec knihy. Buď mne to nebaví, nebo jsem nedočkavá. Občas si nějakou koupím i jen tak pro pocit. Doufám, že se to zlepší a začnu pořádně číst.

3, Miluji bouřku, déšť a hromy, ale když je, tak se děsně bojím. Vždycky si zacpávám uši a počítám jednadvacet, dvaadvacet, třiadvacet ... abych spočítala, jak daleko je blesk od našeho domu. Nevím jestli to funguje, protože mi to poradila babička, když jsem byla malá, ale vždycky mne to alespoň trochu uklidní. Mám panickou hrůzu z toho, že nám blesk šlehne do baráku, ale pohled na to, jak blesky rozsvěcí oblohu zbožňuji.

4, Určitě jste měli jako děti nějaké vysněné povolání. Taková klasika pro holčičky je: princezna, zpěvačka, tanečnice a modelka. Hádejte co jsem chtěla být já. Ani jedno z nabídky. Chtěla jsem být gangster Mamá. Ani nevím, kde jsem na to jako dítě přišla. Asi nějaký nevhodný film pro děti, protože jinak si to nedovedu vysvětlit. Zvláštní je, že i brácha to měl podobné, ten chtěl být pro změnu pasák. :D

5, Myslím, že tuhle věc dělá hodně lidí, nebo jsem jediná divná? Občas když jedu v MHD, tak dělám, že poslouchám písničky, přitom ve sluchátkách nemám puštěného nic a jen poslouchám, o čem si povídají jiní lidé. Jsem Kelišová no :D

6, Není snad nic lepšího, než sníh. Koulování, stavění sněhuláka, lyžování, bobování atd... Ale víte co je největší problém, když nemáte rádi zimu. Kdyby tak padal sníh v létě, to by bylo žůžo.

7, Tenhle fakt je k mému věku hodně divný. I když je mi skoro 20, tak se pořád bojím strašidel z pod postele. Když spím, tak se snažím nemít nic z postele, nebo alespoň mít danou končetinu, která mi visí z postele zabalenou v dece.

Nejhorší je, když si před tím než jdu do postele vsugeruji, že je něco pod postelí. To pak běžím a odrazím se co nejdál od postele, aby mě jako něco neuseklo nohy. Ach ta mysl, co ta umí za kouzla a čáry.

8, Bojím se kohoutů! Jestli si po tomto faktu nebudete myslet, že jsem divňous, tak už nevím. Mám z nich hrůzu už od mala. Kdy mi táta vyprávěl, že jeho babičce skočil kohout na záda a zaryl ji ty silné, hnusné hrabavé drápy do zad. Takže když náhodou běžím ve vesnici kolem slepic s kohoutem, tak zpomalím, přikrčím se a polehounku kolem nich projdu. Dalších pár metrů se ještě ohlížím, jestli na mě jako náhodou nenalítává kohout.

A jak to dopadlo s kohoutem u pra babči na zádech? Ta se s ním vůbec nepárala. Sáhla po něm a usekla mu hlavu na špalku. Silná to žena. Já bych v té chvíli asi zkolabovala a kohout by mi určitě vesele zatím vykloval oči.

9, Bojím se, že mi nějaký škvor vleze do ucha a propíchne mi bubínek. Děkuji moc dědo, že jsi mě s touhle pověrou strašil jako malou holčičku. Jakmile někde vidím škvora a vím, že mám na daném místě spát. Beru roha a čekám dokud někam neodejde, protože se ho bojím i zabít. Co kdyby se na mě škvoři pak domluvili. Mám moc bujnou fantazii.

10, Bounty, nejlepší kokosová tyčinka v čokoládě na světě. Neumím ji sníst, jako normální člověk. Nejprve okoušu čokoládu, musí to být úplně dokonale. Potom ukusuji malé kousky kokosu a žužlám je. Ve výsledku jím tuhle tyčinku, tak půl hodiny.

11, Jako malá a občas i teď si přeji být chlap. Přemýšlím jaké by to bylo, protože chlapi mají všechno jednodušší. Několikrát jsem dokonce ve snu byla chlap a musím vám říct, že to bylo fakt skvělý.

12, Mluvím sama se sebou. Vedu normálně vnitřní monology. Občas se přistihnu, že mluvím i nahlas. Asi je to v rodině, protože moje mamka si povídá sama se sebou hodně často. Ty jsi holka šikovná, dobře jsi tu buchtu upekla :D

13, Jsem posedlá doplňkama stravy. Stále si hledám, co je na co dobrý. Furt musím něco sypat a nevynechám ani jediný den. Ještě ke všemu beru vždy větší dávky, než se mají brát i když vím, že mají nějaký strop účinnosti a potom spíše škodí. Nedám si říct a nedám. Říkám že jsem závisláček.

14, Za ty roky co dojíždím do školy MHD, jsem snad ani jednou nevyšla z baráku včas. Vždycky si říkám, že to stihnu a nejednou je hrozně hodin, takže musím běžet. Celý život prostě běhám, občas se dokonce stane, že skáču do vlaku. Díky bohu, že nenosím podpatky.

Kamarádka říká, že snad přijdu pozdě i na svůj funus. :D

15, A co dokážu asi jenom já? Probudit se ráno v zapnutém spacáku hlavou dolů. Tohle se mi stalo zatím jen dvakrát, ale nechápu jak. A to jsem nebyla ani pod vlivem alkoholu.

Víte co ? I když jsme divní, potrhlí, cvaklí nebo blázni, je to fajn, protože to ti nejlepší jsou.

Svět patří bláznům

Mějte se hezky

Baruš :*


137 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Insomnia

Aswagandha

bottom of page