top of page
  • Baruš

My favorite Make up Combo | Recenze |


Krásný den,

Ani jsem se pomalu nestihla vzpamatovat, že jsou prázdniny a už je tu pomalu konec července. Taky vám přijde, že ten čas plyne nějak rychleji?

Každopádně přemýšlela jsem, že bych napsala článek o tom, jak vypadá moje aktuální make-up rutina. Bohužel s tím jak se teď líčím (spíše vůbec nelíčím), bych toho moc nenapsala. V létě se sice tolik nemaluji, ale do drogerií chodím o sto šest a skoro nikdy neodolám. Nedávno jsem tam ulovila dva kousky, na které vám za chvilku napíši recenzi, ale až po malém shrnutí toho, jak se tedy v létě maluji, nebo nemaluji ?

Tipy mého (ne)líčení v létě

1, Návštěva, či schůzka s dobrou kamarádkou, před kterou se nemusím nijak tapetovat, protože ví, že vždy nemám zrovna princeznovský vzhled. Stačí mi tedy řasenka a korektor. Nejoblíbenější líčení v létě.

2, Pleť se pomalu začíná zhoršovat. Většinou před menstruační období. Jsem unavená, stále naštvaná, nebo naopak rozmrzelá. Sebevědomí na nule, ale musím mezi lidi. V tomto případě už sahám po BB-creamu, korektoru a pudru, protože na T-zóně bych mohla v tomto období smažit řízky. A nesmím zapomenout na nejlepší přítelkyni řasenku.

3, Pokud jdu na párty, pleť se hodně zhoršila, nebo jdu na nějakou akci, kde chci vypadat alespoň trochu jako člověk, tak volím make-up s větším krytím, pudr, korektor a další zkrášlovací prostředky, jakou jsou stíny, tvářenka, bronzer a rozjasňovač.

4, Pleť je hodně špatná, nemám náladu se malovat a musím vylézt mezi lidi. Tohle je nejjednodušší postup. Nahodím sluneční brýle, koukám do země a snažím se splynout s davem.

Proč vám to vlastně píšu? V létě tedy moc make-up nebo BB cream nenosím, pokud teda nemusím, protože se mi pod oběma potí obličej a když se mi zpotí, tak mám hned na pleti neplechu. Jenže nedávno jsem při návštěvě drogérie našla make-up, který je lehký a pleť mi tolik nezatěžuje. Četla jsem a slyšela jsem na něj jen samou chválu. Dokonce je to prý podle několika recenzí, nejlepší drogérkový make-up. S tímto, mohu jen souhlasit. Určitě jste o něm již četly mnoho recenzí na různých blozích. A i já jsem nakonec jeho kouzlu podlehla. A co je to vlastně za zázrak ?

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDTIONS

Tadáá :D

Ruku na srdce, kolik z vás si tento make-up pořídilo hlavně kvůli zajímavému designu lahvičky s pipetkou? Za sebe mohu říci, že to opravdu byl jeden z faktorů, proč jsem si ho pořídila. Pipetky jsou letos v módě. :D Ne, teď opravdu.

Make up má opravdu velice zajímavě řešený design lahvičky. Skleněná lahvička s pipetkou budí velkou zvědavost.

Ještě zajímavější, je obsah uvnitř lahvičky. Make-up krásně voní. Je lehce až středně krycí, takže pokud máte problematickou pleť, je nutný korektor. Tím, že je tento make-up lehce krycí, tak nedělá na obličeji efekt masky. Je hezky tekutý, takže se krásně nanáší a roztírá na pleť. Já ho nejraději nanáším štěcem Hakuro H50S.

Pokud máte rády matný finish, tenhle make-up to splňuje na jedničku. I na mé mastnější pleti vydrží několik hodin matný a pokud ho zafixuji pudrem, vydrží netknutý, dokud ho neodlíčím. Výdrž tohoto krasavce je fakt neuvěřitelná.

Na léto jsem si pořídila odstín 040 Warm Beige a už teď vím, že si na podzim poběžím i pro světlejší odstín.

Další krasavec, kterého jsem si pořídila poměrně nedávno, je pudr. Na tenhle pudr jsem opět četla jen samou chválu, tak jsem ho musela mít taky. Určitě mne chápete, prostě jsem ho MUSELA MÍT. Přijde mi, že my ženy neznáme slovo chtít, protože všechno nutně musíme mít.

BOURJOIS Silk Edition Compact Powder

Opět musím u tohoto pudru vyzdvihnout zajímavé řešení obalu. Hlavně tedy zrcátka, které je 360° otáčivé. Pudr je úplně lehoučký, neucpává mi póry a dělá krásný saténově matný finish. Vřele ho doporučuji na mastnou pleť. Ještě musím zmínit krásnou parfemaci tohoto produktu. Většina pudrů mi smrdí, nebo vůbec nevoní, ale tenhle má opravdu krásnou vůni.

Pokud nevlastníte žádný štětec na pudr, nebo potřebujete jen něco na přepudrování do kabelky, nemusíte mít strach. Uvnitř pudru se skrývá praktická labutěnka. Málem bych zapomněla na pro mne celkem důležitou věc. Pudr dokonce i trochu kryje drobné nedokonalosti a začervenání.

Jelikož jsem si pudr pořizovala celkem nedávno, kdy už jsem měla trochu opálený obličej, tak už vím, že si půjdu na podzim pro světlejší odstín. Věřím, že tenhle pudr mne jen tak neomrzí.

Mějte se krásně

Baruš :*

40 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page