top of page
  • Baruš

Nobilis Tilia


Krásný den, vítám vás u dnešního článku. Na tento článek jsem se velice těšila, jelikož to bude opět má oblíbená recenze a ne jen tak ledajaká. Díky portálu http://www.blogerky.cz/ jsem měla tu možnost, vyzkoušet krásné přírodní produkty od značky Nobilis Tilia. Přírodní kosmetiku naprosto zbožňuji, proto jsem velice vděčná, že jsem mohla tyto produkty vyzkoušet a sdělit vám své dojmy. Ještě než přejdu na samotné recenzování produktů, chtěla bych vás krátce s touto značkou seznámit.

Nobilis Tilia je česká certifikovaná přírodní BIO kosmetika, která vznikla již v roce 1994. Nabízí pleťovou kosmetiku, pečující produkty na tělo, sportovní doplňky, éterické olejíčky, kurzy aromaterapie a další produkty. Tato kosmetika mě naprosto nadchla. Velice ráda podporuji české výrobce, obzvláště, když vím, že jsou jejich produkty přírodní a obsahují jen ty nejlepší suroviny. Věřím, že výrobky z bylinek a léčivých rostlin jsou pro naše tělo, duši a mysl to nejlepší. Využijme darů, které nám naše krásná příroda nabízí.

Jemný krém na ruce

Pokud své ruce rády hýčkáte, rozmazlujete a chcete jim dopřát naprostý luxus, tento krém vám bude nejlepším přítelem. Nádherně voní díky směsi éterických olejů. Obsahuje: jojobový olej, mandarinku, Litseu (vavřín kubékový) a bambucké máslo. Voní nádherně citrusově. Tahle vůně je pro mě naprostý balzám pro duši. Mohla bych ho nanášet stále dokola jen kvůli té božské vůni. Krém nádherně ruce hydratuje a zvláčňuje. Troufám si říci, že je tento krém na suché ruce zázrak. Ruce jsou po něm krásně heboučké. Řekla bych, že má krémík i lehce hojivé účinky, jelikož se mi velice rychle zhojila popálenina od žehličky. Málem bych zapomněla na věc, kterou určitě mnohé z vás ocení. Krém se rychle vsakuje a nezanechává na dlaních mastný film.

Balení krému je super praktické. Krém je v plastovém pístovém dávkovači s pevným víčkem, takže se vám v kabelce nevylije. A velikost je ideální akorát do kabelky.

Tento krém vám mohu opravdu vřele doporučit.

Objem krému je 50 ml

Cena 249,- Kč

Tužebníková maska na mastnou aknózní pleť

NOVINKA od Nobilis Tilia!

Na tuhle masku jsem se těšila asi nejvíce. Mám aknózní pleť a stále hledám produkty, které mi budou vyhovovat nejlépe.

Přála jsem si, aby mi tahle maska vyhovovala, protože bych postupem času chtěla přejít čistě na přírodní pečující kosmetiku. Maska odstraňuje přebytečný maz, hloubkově pleť čistí a zabraňuje tvorbě pupínků. Nanáší s v tenké vrstvě a nechává se na pleti působit 15 minut. Doporučuji ji poprvé nanést ne menší plochu, kvůli alergické reakci. Po nanesení můžete na pleti pociťovat jemné mravenčení.

Maska opět nádherně voní. Obsahuje: jíly, hřebíček, tužebník jilmový a aloe. Maska voní lehce po hřebíčku a citrusech, takže pokud máte takové vůně rády, tuhle masku si rychle oblíbíte.

Masku jsem nanášela na pleť 2x týdně na 15 minut. Na pleti nepálí ani necítím mravenčení. Konzistencí a barvou mi připomíná jílové masky. Krásně na pleti zasychá. Většina masek na mastnou pleť hodně stahuje a pleť vysušuje. U téhle masky musím pochválit, že naopak jemně hydratuje. Pleť mám po umytí jemnou, odmaštěnou a póry v okolí nosu a očí mám viditelně menší. Dokonce zanechává na pleti matný finish, což je super.

S mojí pletí experimentuji docela hodně a masek jsem vyzkoušela nespočetně mnoho. S čistým svědomím mohu říci, že tahle patří k nejlepším, které jsem zatím zkusila.

Balení masky je stejné jako u krému (pístový dávkovač). Je praktické a hlavně hygienické, takže se do masky nedostanou žádné bakterie.

Objem masky je 50 ml

Cena: 309,- Kč

Oba produkty a mnoho dalších můžete zakoupit na webových stránkách https://eshop.nobilis.cz/

Stránky jsou velice přehledné a ke každému produktu je podrobný popis složení a recenze zákaznic.

Doufám, že se vám dnešní provoněná přírodní recenze líbila a že jsem vám tuto značku alespoň trochu přiblížila.

Mějte se krásně

Baruš :*

48 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page