top of page
  • Baruš

Novinky v mé kosmetické sbírce


Za poslední dobu se mi má kosmetická sbírka docela rozrostla. Řekla jsem si, že začnu zkoušet více nových produktů a svou sbírku tak obohatím o pár nových kousků. Tentokrát jsem se v drogériích zaměřila na značku Essence. Nedávno jsem zjistila, že je tato značka cruelty free, což znamená, že své produkty netestuje na zvířatech. Velice mě to potěšilo a tato značka se pro mne tak posunula na mém pomyslném žebříčku o pár příček výše. Nevím jestli je to jen můj dojem, ale přijde mi, že se kvalita produktů za poslední rok dva hodně stoupla a stále stoupá.

Líbí se mi, že i když se lepší kvalita, tak ceny zůstávají stále stejné.

Od této značky mám velice oblíbené jejich paletky očních stínů. Líbí se mi, že jednotlivé stíny k sobě krásně ladí a dá se s nimi vykouzlit opravdu mnoho různých líčení. Pigmentace stínů je lehká až střední, ale za tu cenu je parádní. Jediný mínus je prášivost, ale na tu se dá vyzrát například fixačním sprejem, který také zvýší pigmentaci. Tento trik hojně využívám, pokud chci výraznější líčení. Na štětec napřed stříknu trochu fixačního spreje a až poté nanesu na štětec stíny. Stíny jsou pak výraznější a méně práší.

Další produkty, které mám od této značky ráda, jsou rtěnky. Na podzim a zimu mám nejraději matné, ale na léto volím spíše hydratační, které vyživují rty a zároveň jim dodají i trochu barvy.

Někdy v zimě jsem si pořídila 2 odstíny matných dlouhotrvajících lesko-rtěnek (05 Simply be an icon a 04 Ready, set, impress!) ,ale nebyla jsem s nimi moc spokojená. Matné sice trochu jsou, ale na rtech moc nezaschnou a raz dva se smyjí, takže dlouhotrvající rozhodně nejsou. Nicméně teď na léto jsem si řekla, že jim dám ještě jednu šanci a dokoupila jsme si další dva světlejší odstíny (03 Girl od today a 02 Beauty-approved!). A víte co? Jsem s nimi naprosto spokojená. Teď v létě jsou pro mě akorát. Rty po nich nejsou vysušené a dodají jim trochu šťávy.

0

Z leva odstín 03, 02, 04, 05

Další novinkou v mé kosmetické sbírce je báze pod oční stíny. Nikdy jsem se báze nějak neřešila. Když jsem potřebovala větší výdrž a lepší podklad, aplikovala jsem pod stíny trochu korektoru. Bohužel teď na léto, jak se člověk potí korektor stýká a stíny se slévají. Proto jsem se rozhodla pro koupi báze. Zkusila jsem Dermacol eye shadow base. Po rozetření udělá na víčku krásný matný film. Víčko je jemné a stíny krásně přilnou. Stíny mi s touto bází vydrží na víčkách kolem 8 hodin, poté se trochu slijí, ale není to na první pohled vůbec vidět. S touto bází jsem naprosto spokojená a určitě ji mohu doporučit.

Věc, kterou jsem také nikdy nepoužívala jsou tužky na rty. Rozhodla jsem se, že si koupím jen obyčejné od Essence a vyzkouším je. Tyhle obyčejné rozhodně nedoporučuji. Jsou velice tvrdé a spíše nekreslí. Jediné, co se mi osvědčilo, bylo lehce tužku namočit.

Produkt, který jsem opět nikdy nepoužívala, je rozjasňovač. Místo něho jsem si občas aplikovala na vystouplá místa obličeje perleťový oční stín z jedné paletky. To mě postupem času nějak omrzelo a tak jsem zašla do drogérie omrknout nějaké rozjasňovače. Po hodině jsem si místo rozjasňovače pořídila dva rozjasňující stíny (030 Golden Nights a 020 Rosefeller Center) od CATRICE. Jsem s nimi naprosto spokojená. Mají nádhernou pigmentaci a krásně tak prozáří obličej.

Bez těchto dvou rozjasňujících stínů pomalu ani nevyjdu z domu. Jsou to moje MUST HAVE.

Nezapomínejte myslet samy na sebe a udělejte si občas také radost, protože si to zasloužíte.

Mějte se moc krásně.

Baruš :*

9 zobrazení2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Lupy

Akné

bottom of page