top of page
  • Baruš

My favorite outfit


Hezký úterní večer, dnešní článek bude na mém blogu takový netradiční a vlastně i premiéra v kategorii fashion. Už pěkně dlouhou dobu jsem si říkala, že bych nějaký článek v tomto formátu chtěla vydat, ale nějak nebyl čas ani nápad. Neměla jsem vlastně ani žádný určitý styl oblékání, který bych chtěla ukázat. Letos na podzim jsem si sama pro sebe řekla, že bych svůj styl a šatník chtěla změnit. Tak jsem začala s drobnými změnami, které vedly k větším a nakonec ke zjištění, že se člověk nemusí oblékat podle poslední módy, ale stačí mít v šatníku pár kousků, které lze snadno kombinovat a doplňovat.

  • První kousek, který jsem na podzim již delší dobu sháněla, je tento šedý kabát. Nechtěla jsem žádný se zavazováním. A když jsem uviděla tento v Mohitu hned se mi zalíbil, hlavně kvůli křivákovo-áčkovému střihu.

  • Co jsem na podzim také sháněla byly boty. Jelikož jsem dost vysoká sama o sobě, tak jsem podpatky úplně nechtěla, ale do těchto jsem se zamilovala na první obutí. Jsou tak pohodlné, že mi na nich ani ten podpatek nevadí. Pořídila jsem je v CCC.

  • A na závěr asi to nejvýraznější, tahle malá růžová kabelka v aktovkovém stylu. O té bohužel nemůžu říci, že jsem ji potřebovala. Tu jsem prostě chtěla. Znáte to, prostě MUST HAVE. Světle růžová s perličkami a vykrajovanými kytičkami, co dodat. Koukala na mě za výlohou Deichmann.

  • Černá barva je podle mě základ. Hodí se ke všemu a snadno a efektivně se s ni kombinují outfity. Tento černý cardigan jsem si vybrala v rámci spolupráce z internetového obchodu https://www.manzara.cz

  • Manzara je mezinárodní internetový obchod s oblečením. Najdete tam spoustu trendy kousků, od svetrů, kalhot, triček, až po bundy a kabáty, ale i plesové šaty, kterých tam mají mimochodem opravdu hodně. Myslím, že teď na zimu a před plesovou sezónou se na tyto stránky vyplatí určitě zavítat.

  • Abych se dostala k jádru pudla, když mi tenhle dlouhý cardigan přišel, tak jsem byla dost skeptická. Byl trochu zmuchlaný a z výroby nevoněl zrovna moc vábně, ale když jsem ho vyprala a pořádně vyžehlila, tak jsem byla překvapená, jak na těle hezky sedí a drží tvar. Má super křikvákový střih, je dlouhý a má kapsy. Za mě super. A materiál i když je z 95% polyester, tak je celkem příjemný.

  • Odkaz na cardigan https://www.manzara.cz/svetry/kabat-kaipo-cerny

  • Ze všeho nejraději kombinuji cardigany s košilemi. Podle mě dodá košile do outfitu trochu elegance. Košili na fotce mám z HM.

  • A černé dobře padnoucí kalhoty? Ty jsou pro mě základ šatníku. Bohužel sehnat na sebe úzké, dlouhé a opravdu černé kalhoty, to je pro mě nadlidský úkol. Buď jsou mi krátké nebo jsou po pár vypráních šedé. Tyhle mají hezký pohodlný střih a jsou stále černé.

A pokud na zimu stále nemáte žádný kabát nebo bundu, tak nezoufejte a mrkněte na internetové stránky Manzara.

A které bundy nebo kabáty padly do oka mně? To hned uvidíte. :))

Doufám, že se vám dnešní premiérový článek líbil a pokud chcete další takové fashion posty, tak mi dejte určitě vědět.

Mějte se krásně

Baruš :*

64 zobrazení0 komentářů
bottom of page